Dobré odpoledne, dnes je úterý 23.10.2018, Svátek má Teodor a zítra Nina

MSc. (Master of Science)

 

Ekonomika a obchod

 

Využijte možnost studovat z domu prostřednictvím internetových technologií, bez dojíždění a zahájit studium již v říjnu nebo listopadu 2018

Přihlásit se můžete zde: Přihláška ke studiu

 

Komu určeno

Studium je určeno ředitelům, manažerům, jednatelům, podnikatelům, personalistům, vedoucím pracovních týmů, ekonomům a odborným učitelům škol a vzdělávacích institucí, pracovníkům veřejné správy, obchodníkům, marketingářům a specialistům, kteří usilují o svůj rozvoj v oblasti profesní, a chtějí se zaměřit i na svůj osobní rozvoj a dosažení plánovaných kariérních či životních cílů.

Délka studia:

Studium programu MSc. trvá 12 měsíců. V případě pracovního zatížení si může posluchač své studium i rozvolnit. Přihlásit se můžete kdykoliv, protože když se sejde skupina přihlášek ke stejné specializaci, zahájíme studium bezodkladně. Na nic nemusíte čekat.
Tempo studia si může posluchač řídit sám.

Podmínky pro přijetí k studiu

Ke studiu přijímáme zájemce, kteří mají vysokoškolské vzdělání, včetně bakaláře, absolutorium vyšší odborné školy nebo středoškolské vzdělání s odbornou praxí při vedení týmů nebo projektů.

Informace o systému a cílech studia

wto

Cílem studia je modifikovat osobnost ekonoma a obchodníka. Každý ekonom musí ve své pozici důsledně sledovat obchodní procesy a obchodní vztahy v své firmě. Požadavky na tuto top pozici se rychle zvyšují s nastupující digitalizací ekonomiky. Ekonom odpovídá za úspěšnost firmy. Je hlavním činitelem při tvorbě cílů strategických plánů, marketingových a obchodních strategií. Vede svoji firmu na zahraniční teritoria.  Jeho nejvýznamnějšími spolupracovníci jsou pracovníci obchodního útvaru. Je proto v jeho zájmu pochopit, jak myslí jeho klienti a také jak myslí, nebo jak by měli myslet jeho obchodníci, aby dosáhli příjmů, které podnik potřebuje ke své prosperitě. V době ohromné síly sociálních sítí musí umět top management nejen využívat jejich možnosti, ale si také hlídat, aby na nich byl jejich podnik vnímán jako vysoce etický a společnosti prospěšný. Posluchač si rozšíří své kompetence v oblasti komunikace a podrobně se seznámí s problematikou ochrany osobních údajů.

Absolvent je schopný pracovat jako ekonomický náměstek, nebo obchodní náměstek v každé malé a střední firmě, po seznámení se specifiky také ve velkých firmách.

 

Obsah studia
První semestr
Komunikační a obchodní dovednosti
Digitální ekonomika
Management a etika
Chování zákazníka
Ochrana osobních údajů
Druhý semestr
Strategické řízení firmy
Mezinárodní marketing
Sociální sítě a internetový marketing
Jak myslí špičkový obchodník
Závěrečný seminář

 

Pokud Vám všechny informace splnily to, co od studia očekáváte, neváhejte a přihlaste se ke studiu.

 

 foto Telefon: +420 606 301 224
  e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  prof. Mgr. Iveta Hashesh, PhD., MBA
  Prorektorka pro pedagogickou činnost

 

 

 

Novinky

Důležitá informace pro Vás!
EPI – specialista na on-line studia

MOOCs
EPI přechází do plně s Vámi sdíleného virtuálního prostoru

Den otevřených dveří

3. 11. 2018 | 8:00 - 12:00

Ukázky učebních textů

Ukázka výstupních prací

Právě si stránky prohlíží

Právě přítomno: 216 hostů a žádný člen